Reklamace a servis
Jsme přesvědčeni o kvalitě výrobků, které nabízíme. Prodáváme výrobky se zárukou autorizovaného servisu od špičkových výrobců. I přesto se může stát, že nebudete spokojeni se zakoupeným výrobkem.
Vyskytla se u výrobku závada, nefunguje tak, jak by měl? Uplatnění reklamace na našich prodejnách znamená pro naše zákazníky jistotu spolehlivého vyřízení. Reklamace je základní právo každého spotřebitele a my chápeme, že není příjemné, když zakoupený výrobek nefunguje, jak má. Vyskytne-li se i přesto závada, budeme ji s Vámi řešit ihned.
Jak postupovat při reklamaci?
Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Tyto dokumenty jsou důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci.V případě odesílání reklamace emailem nebo on-line formulářem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.
Zákaznické centrum pro řešení reklamací
- využijte prosím on-line formulář ,který naleznete zde
- e-mail: reklamace@jena-nabytek.cz
Reklamovat zakoupené zboží lze také:
- osobně v celé síti našich prodejen
- e-mailem na prodejně, kde jste zboží zakoupili
Věříme, že profesionální služby nekončí prodejem, a proto následnou péči o zákazníka považujeme za samozřejmost.