Reklamace a servis

Jsme přesvědčeni o kvalitě výrobků, které nabízíme. Prodáváme výrobky se zárukou autorizovaného servisu od špičkových výrobců. I přesto se může stát, že nebudete spokojeni se zakoupeným výrobkem.

Vyskytla se u výrobku závada, nefunguje tak, jak by měl? Uplatnění reklamace na našich prodejnách znamená pro naše zákazníky jistotu spolehlivého vyřízení. Reklamace je základní právo každého spotřebitele a my chápeme, že není příjemné, když zakoupený výrobek nefunguje, jak má. Vyskytne-li se i přesto závada, budeme ji s Vámi řešit ihned.

Jak postupovat při reklamaci?

Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Tyto dokumenty jsou důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci.V případě odesílání reklamace emailem nebo on-line formulářem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.

Zákaznické centrum pro řešení reklamací

Reklamovat zakoupené zboží lze také:

  • osobně v celé síti našich prodejen
  • e-mailem na prodejně, kde jste zboží zakoupili

Věříme, že profesionální služby nekončí prodejem, a proto následnou péči o zákazníka považujeme za samozřejmost.

Největší síť prodejen v ČR

Nákupní košík

0 ks / 0 

Uvítáme vaše připomínky k obsahu stránky