Vrácení zboží do 30 dní ZDARMA

GARANCE SPOKOJENOSTI!

MOŽNOST VYZKOUŠENÍ SEDAČKY NA 30 DNŮ ZDARMA

 

Nákup na našem e-shopu není risk! Jelikož našim výrobkům 100 % věříme, dáváme vám 30 dnů na vyzkoušení sedačky přímo u vás doma s celou rodinou. To vám žádný jiný obchod nenabídne.

 

Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, proto nám sedačku můžete bez udání důvodu vrátit do 30 dnů zdarma. Pokud by tedy náhodou neodpovídala vašim představám barva, velikost nebo funkce, sedačku u vás zdarma vyzvedneme v rámci programu
"Garance spokojenosti".

JAK NA TO?

VYPLNÍTE KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Na našem webu vyplníte jednoduchý kontaktní formulář pro aktivování zákaznického centra, které se vám telefonicky ozve do 24 hodin v rámci pracovní doby.

OZVE SE VÁM ZPĚT NÁŠ OPERÁTOR

Do 24 hodin se vám zpět ozve náš operátor. Ten s vámi vyřeší všechny potřebné náležitosti a domluví s vámi přesný termín vyzvednutí zboží u vás doma.

PŘIJEDEME ZBOŽÍ VYZVEDNOUT K VÁM

Naši přepravci k vám po dohodě přijedou vyzvednout zboží. Před odnesením z bytu zboží pečlivě zabalíme k transportu. Vyzvednutí i balení je zdarma.

KONTROLA ZBOŽÍ NA SKLADU

Po přepravě zboží na centrální sklad bude provedena detailní prohlídka vráceného zboží naším technikem. Tento proces proběhne do 5-ti pracovních dní od vyzvednutí zboží u vás doma.

VRÁCENÍ PENĚZ NA VÁŠ ÚČET

Po provedení kontroly na centrálním skladě vám bude odeslána suma odpovídající prodejní ceně zboží (uvedeno na vaší faktuře) na váš účet. Peníze vám budou připsány obvykle do 14 dní od vrácení zboží.

CO SE DĚJE S VRÁCENÝM ZBOŽÍM

Zboží bude důkladně zkontrolováno naším technikem a následně z hygienických důvodů ošetřeno desinfekcí dle platné legislativy. Následně bude podle opotřebení zařazeno do jedné ze skupin zboží II. jakosti. Výrazně se zvýhodní jeho prodejní cena a bude vystaveno k prodeji na našem eshopu s označením vráceno zákazníkem.

OBECNÉ INFORMACE

CO SI PŘIPRAVIT

Nezapomeňte si připravit číslo objednávky nebo doklad o koupi. Tyto dokumenty jsou důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci.

Zboží musí být v úplném stavu, včetně veškerého příslušenství, které bylo dodáno společně se zbožím.

Zboží nesmí být opotřebeno či poškozeno nad rámec běžného vyzkoušení při běžném nákupu v kamenném obchodě.

Největší síť prodejen v ČR

Nákupní košík

0 ks / 0 

Uvítáme vaše připomínky k obsahu stránky