Nákup sedačky Maranello s osobním asistentem

Pana Aleše jsme navštívili v jeho rodinném domku v příjemné čtvrti v Hořovicích. Za plotem nás vítala jeho border kolie Stáza a v obývacím pokoji šálek dobré kávy. Povídali jsme si spolu pohodlně usazení v nové kožené sedačce Maranello, kterou právě pořídil v JENĚ.

Posaďte se u nás. Jste úplně první, kdo může vyzkoušet naši novou sedačku. Dokonce ani manželka zatím neměla tu čest. Pracuje v nemocnici v Plzni a vzhledem k situaci teď bydlí u sestry a domů se vrací jen jednou za čas. Obě naše děti jsou dlouhodobě v Anglii, takže jsem tu teď sám. Těším se na svátky.

Děkujeme. Zajímá nás především vaše osobní zkušenost s nákupem sedačky. Vy jste měl možnost vyzkoušet naši čerstvou službu osobního asistenta.

To je výborná věc a zvlášť u nábytku má opravdu smysl. Já nakupuju na internetu už řadu let skoro všechno, včetně potravin a oblečení. Na nábytek jsem si ale zatím netroufal. Nešlo ani tak o nákup a dopravu, jako spíš o samotný výběr. Měl jsem obavy, že z obrázků a videa nepoznám, jak ta sedačka vypadá, jak je pohodlná, jaký má materiál.

A v tom vám asistent pomohl?

Já původně napsal do okýnka chatboxu jen dotaz na tvrdost sedáků a ozval se mi hned člověk z plzeňské prodejny a ten to se mnou všechno probral. Domluvili jsme se na videohovoru, on šel přímo k té sedačce a ukázal mi podrobně všechno, co jsem potřeboval vědět.

Takže opravdu osobní asistent.

Doslova. S takovým přístupem jsem se ještě nesetkal – byl ochotný a bylo vidět, že i jeho tento způsob komunikace baví. S využitím dnes běžných technologií to posouvá online prodej nábytku o velký kus dopředu. Bylo to, jako bych byl přímo na prodejně, kde se může prodavač věnovat jenom mně. Přitom jsem byl v klidu doma, nebyl žádný časový stres. Výborné bylo, že jsem viděl, jak se sedačka chová, když si na ni někdo sedá, ukázal mi, jak lehce se zvedají a sklápí opěrky hlavy, prostě všechno.

A o možnosti vrátit sedačku do 30 dní bez jakýchkoliv nákladů jste se také dozvěděl?

Samozřejmě. Ujistil mě, že i kdyby mi sedačka z jakéhokoliv důvodu nevyhovovala, můžu zavolat a že si ji zase odvezou. To je další úžasná věc – můžu teď vlastně měsíc tu sedačku zkoušet a klidně se rozmyslet pro jinou. Vlastně i celou dopravu jsme domluvili s asistentem. Já jsem doslova v přímém přenosu poměřil tady ten prostor, abychom si ověřili, že se sem sedačka vejde a pro jistotu zkontroloval i šířku dveří, aby se sem vůbec dostala. Společně jsme pak vybrali doručení až sem k nám domů.

A jak jste zatím se sedačkou spokojen?

Já jsem ani nečekal, že by mohla být kožená sedačka v této cenové hladině nějakým zklamáním. A tím, že jsem si všechno prohlédl předem, mi připadá, že o ní vím všechno. Ale myslím, že žena z ní bude nadšená. Třeba z toho, jak lehce se otevře celá tahle část a kolik je v ní úložného prostoru, a že se dá sedačka rozložit i na lůžko a že se na ní dá i docela dobře přespat. On je to vlastně i takový dárek pro ni za to, co všechno teď musí zvládat.

Přejeme, ať vám sedačka dobře a dlouho slouží a celé vaší rodině mnoho zdraví a pěkné svátky.

Líbí se vám tento článek?

Podobné články

Nákupní košík

0 ks / 0