Kontaktujte nás
- Moje objednávka
- Zboží
- Reklamace elektro
- Reklamace nábytek
- Služby
- Splátkový prodej
- Prodejny
- Reklamní akce
- Pochvaly a stížnosti
- Pro firmy
Moje objednávka
Stav vaší objednávky sledujte on-line. Stačí vložit číslo vaší objednávky (najdete je v e-mailu od nás) sem: https://www.jena-nabytek.cz/pages/stav-objednavky/
V současné chvíli, díky enormnímu zájmu Vás - zákazníků, dodáváme nábytek skladem za 1-2 týdny. Abychom zkrátili dodací lhůty a uspokojili naše zákazníky tak podstatně rozšiřujeme naše skladové kapacity z 15.000 m² na více než 50.000 m². To nám umožní, do určité míry, vykrýt výpadky v dodávkách našich dodavatelů a dále rozšířit nabídku nábytku. V blízké době očekáváme, že nábytek skladem budeme doručovat opět do tří pracovních dní tak, jako jsou na to naši zákazníci z minulosti zvyklí.
Potvrzení o přijaté platbě zasíláme automaticky na Váš e-mail, a to obratem po zpracování platby. Mějte prosím na paměti, že zpracování platby u standardních bankovních převodů trvá 2 pracovní dny, dřívější potvrzení není možné.
Potřebujete více informací – napište nám
Nejefektivnější je kontaktovat přímo přepravce, který vám zásilku doručuje. Pro rychlejší komunikaci si prosím připravte číslo zásilky, které jsme Vám poslali v potvrzení o expedici.
Potřebujete více informací – napište nám
Zboží se pro vás snažíme nachystat vždy co nejrychleji. Jakmile začneme pracovat na přípravě objednávky, změny již nejsou možné.
Potřebujete více informací – napište nám
Prodloužení záruky je možné provést pohodlně přímo v košíku během vašeho nákupu. Pokud jste prodloužit záruku zapomněli, nevadí. Do měsíce před koncem zákonné záruky Vám záruku rádi prodloužíme na kterékoli naší prodejně.
Mrzí nás, že jste se rozhodli objednávku zrušit. Napište nám prosím důvod, rádi vám doporučíme alternativní zboží nebo zkusíme najít jiné vyhovující řešení vašeho požadavku. A když se nám to nepodaří, alespoň se díky vaší odezvě budeme moci do budoucna zlepšit.
Potřebujete více informací – napište nám
Víme, že jste pečlivě vybíral. Pokud by se ale přesto stalo, že se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, je možné zboží zakoupené přes e-shop (Odstoupení od kupní smlouvy) vrátit do 14 dnů na kterékoli naší prodejně.
Pamatujte, že:
- zboží musí být v úplném stavu, včetně veškerého příslušenství, které bylo dodáno společně se zbožím
- zboží nesmí být opotřebeno či poškozeno nad rámec běžného vyzkoušení při běžném nákupu v kamenném obchodě
- zboží můžete také zaslat na náš sklad a to v případě dřevěného nábytku na: Brno Airport Logistic Park, Letiště 947/7, 627 00 Brno Tuřany, nebo v případě čalouněného nábytku na sklad: VGP Park Prostějov, Za Drahou 4735, 796 01 Prostějov.
Potřebujete více informací – napište nám
Nákup na našem e-shopu není risk! Sedačku nám můžete bez udání důvodu vrátit do 30 dní zdarma. Pokud by tedy náhodou neodpovídala vašim představám barva, velikost nebo funkce, sedačku u vás zdarma vyzvedneme v rámci programu "Garance spokojenosti".
Jak na to? Více informací zde.
Chováme se šetrně k životnímu prostředí, proto faktury zasíláme elektronicky. Fakturu vám automaticky zašleme e-mailem do 2 dnů od doručení zboží. Potřebujete-li fakturu zaslat opakovaně, napište nám prosím číslo objednávky, zašleme ji obratem.
Zboží
V e-shopu u každého produktu zjistíte, zda je k dispozici v centrálním skladu, a pokud není, tak jaká je dodací lhůta. Nabízíme rovněž možnost rezervovat zboží na vybrané prodejně – pod touto možností uvidíte skladovou dostupnost zboží na jednotlivých našich prodejnách.
Každý den usilovně pracujeme, aby popisy našich produktů byly vyčerpávající a přehledné. Pokud vám přesto chybí některý parametr nebo popis funkce, prosím popište níže co nejpřesněji váš dotaz. S odpovědí vás kontaktujeme, co nejdříve to bude možné.
Omlouváme se, pokud manuál nebyl u zboží přiložen. Uživatelské manuály a montážní návody naleznete přímo na našem webu u každého produktu, kde si je můžete stáhnout ve formátu pdf. Nebo nám níže napište číslo objednávky nebo kód produktu a my vám návod co nejdříve zašleme.
Reklamace elektro
Je nám líto, že zboží dorazilo poškozené. Uděláme vše, abychom situaci co nejdříve vyřešili. Prosíme, vyfoťte přepravní obal i zboží ze všech stran a pošlete nám fotky společně s číslem objednávky. Co nejdříve se ozveme s návrhem řešení.
Je nám líto, že doručené zboží není v pořádku. Uděláme vše, abychom situaci co nejdříve vyřešili. Prosíme, popište nám podrobně, co se stalo, doplňte případně fotografiemi a nezapomeňte na číslo objednávky. Co nejdříve se vám ozveme s návrhem řešení.
Omlouváme se, pokud služba neproběhla tak, jak měla. Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě. Prosím, popište nám v čem byl problém a my se vám ozveme s návrhem řešení.
Mrzí nás, že se u zboží vyskytla vada. U menších elektrospotřebičů je nejrychlejší uplatnit reklamaci na kterékoli naší prodejně. Na většině prodejen jsme pro vás od rána do večera, 7 dní v týdnu. Adresy a provozní doby prodejen naleznete zde. Většinu reklamací takto vyřídíme do 15 dnů od návštěvy prodejny. Velké elektrospotřebiče můžete samozřejmě také reklamovat na našich prodejnách, výhodnější však může být obrátit se přímo na autorizovaný servis, který v mnoha případech provede servisní zásah přímo u vás doma. Seznam servisů naleznete zde:
VÝROBNÍ ZNAČKA |
TELEFONNÍ KONTAKT |
|
AEG, Zanussi |
800 302 111 |
261 302 261 |
Amica |
518 324 555 |
736 625 429 |
Beko |
800 350 333 |
|
Bosch |
251 095 546 |
251 095 556 |
Candy |
800 231 231 |
257 530 417 |
Electrolux |
800 302 111 |
261 302 261 |
Fagor |
296 325 961 |
|
Hot Point – Ariston, Indesit |
810 800 023 |
|
LG |
228 887 050 |
|
Mora / Gorenje / Hisense |
800 105 505 |
|
Panasonic |
236 032 911 |
|
Philips |
228 880 985 (televizory) |
228 880 896 (ostatní) |
Samsung |
800 726 786 |
|
TCL |
225 341 059 |
|
Whirlpool |
840 111 312 |
|
Zelmer |
841 116 116 |
Vidíte, ještě že jste mysleli na zadní vrátka a záruku si prodloužili. Vadu na zboží nyní prosím uplatněte jako pojistnou událost – kontakt pro hlášení pojistných událostí naleznete přímo v pojistné smlouvě nebo na webu pojišťovny.
Stav vaší reklamace sledujte on-line. Stačí vložit číslo vaší reklamace (najdete je v záhlaví reklamačního protokolu, který jste dostali při uplatnění reklamace) sem: on-line ověření
Potřebujete více informací – napište nám
Reklamace nábytek
Zakoupili jste nábytek a objevili jste na něm nedostatky či závadu a rozhodli jste se jej reklamovat? Uplatnění reklamace znamená pro naše zákazníky jistotu spolehlivého vyřízení. Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu pro každého našeho zákazníka a snažíme se průběh reklamace usnadnit tak, aby vše proběhlo rychle a k oboustranné spokojenosti. Prostřednictvím našeho reklamačního formuláře můžete jednoduše poslat informace o reklamovaném zboží na naše reklamační oddělení.
Po odeslání formuláře Vám dorazí na uvedený e-mail potvrzení o zaevidování reklamace a číslo reklamace. V případě, že Vám potvrzení nedorazí, kontaktujte naše reklamační oddělení.
Naše doporučení pro urychlení reklamačního řízení:
Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme vložit fotografie reklamované závady a v případě chybějících nebo poškozených dílu, upřesnění dílu dle montážního plánku.
Děkujeme za důvěru, reklamaci rychle a kvalitně zpracujeme, s návrhem řešení Vás budeme kontaktovat nejpozději do 3 prac. dnů. V případě dalších dotazů jsme k dispozici na tel: 545 544 620, po-pá v čase: 7:30 - 16:30
Reklamační formulář zde.
Služby
Snažíme se nabízet ke každému zboží co nejvíce služeb. Všechny dostupné naleznete podle druhu produktu v košíku v části doprava/platba. Pokud požadovanou službu nenajdete přímo v košíku, napište nám prosím váš požadavek a číslo objednávky. Ověříme možnosti a ozveme se vám.
Potřebujete více informací – napište nám
Snažíme se nabízet ke každému zboží co nejvíce služeb. Všechny dostupné naleznete podle druhu produktu v košíku v části doprava/platba. Pokud požadovanou službu nenajdete přímo v košíku, napište nám prosím váš požadavek a číslo objednávky. Ověříme možnosti a ozveme se vám.
Potřebujete více informací – napište nám
Doporučujeme vám prodloužit si záruku a pojistit zboží proti poškození, a to pohodlně přímo v košíku během vašeho nákupu. Pokud jste prodloužit záruku zapomněli, nevadí. Do 14 dní od nákupu vám záruku rádi prodloužíme na kterékoli naší prodejně
K objednávce zboží vám na přání odvezeme starý spotřebič stejného typu zdarma a zajistíme jeho ekologickou likvidaci. Spotřebič je nutné připravit k přepravě tak, že jej odpojíte od všech energií, demontujete a před odvozem ho připravíte za první uzamykatelné dveře. Spotřebič nesmí být rozebraný nebo nekompletní. V takovém případě se jedná o odpad, který by nebyl zpracovatelem ekologické likvidace přijat a nemůže být odvezen.
Váš požadavek zpracujeme do 3 pracovních dnů.
Potřebujete více informací – napište nám
Splátkový prodej
Samozřejmě. V košíku zvolte způsob úhrady splátkami. Nejpozději následující pracovní den se vám ozve náš splátkový specialista a společně s vámi vybere nejvhodnější variantu splátek. Mějte připraveny 2 doklady totožnosti a informace o vašem zaměstnavateli a během 15 minut s vámi vše vyřídíme.
Prodejny
Naši prodejní síť stále rozvíjíme tak, abychom byli blízko vás. Aktuální informace o našich prodejnách, adresy, kontakty a provozní doby naleznete zde.
Reklamní akce
Napište nám prosím váš kontakt a my jej ze seznamu příjemců informací o novinkách a akcích odstraníme.
Naše aktuální reklamní akce naleznete na vstupní straně našeho webu, podrobnosti o akci pak naleznete kliknutím na toto sdělení. Pokud byste ani zde nenalezli odpověď na váš dotaz, napište nám jej prosím co nejpřesněji níže. Budeme vás co nejdříve kontaktovat.
Potřebujete více informací – napište nám
Mrzí nás, pokud se vaše výhra opozdila. Napište nám prosím číslo objednávky a popis akce, vše prověříme a ozveme se Vám.
Potřebujete více informací – napište nám
Pochvaly a stížnosti
Děkujeme, máme radost, že jste s našimi službami spokojeni. Budeme rádi, když nám napíšete čeho nebo koho se vaše pochvala týká. Rádi ji předáme na správné místo.
Potřebujete více informací – napište nám
Mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojeni. A děkujeme, že nám to řeknete – jenom tak se můžeme dále zlepšovat. Napište nám prosím podrobně, s čím jste nebyli spokojeni. Ozveme se Vám a společně nalezneme řešení.
Potřebujete více informací – napište nám