GARANCE SPOKOJENOSTI - 30 dnů na vyzkoušení sedačky

Doprava ZDARMA - NAKUPUJTE ONLINE

Matrace pro zdraví spánek - nejlepší cena na trhu

DOPRAVA ZDARMA - NAKUPUJTE ONLINE

DOPRAVA ZDARMA - NAKUPUJTE ONLINE

DOPRAVA ZDARMA - NAKUPUJTE ONLINE

DOPRAVA ZDARMA - NAKUPUJTE ONLINE

DOPRAVA ZDARMA - NAKUPUJTE ONLINE

Tato část v současné době neobsahuje žádný obsah.

DOPRAVA ZDARMA - NAKUPUJTE ONLINE

Prodloužená záruka & Pojištění zboží

Prodloužená záruka

Prodlužte standardní záruku poskytovanou výrobcem o 12 až 36 měsíců.
Už žádné obavy z nákladů na opravu spotřebiče po skončení zákonné záruky!

Co pojištění prodloužené záruky obsahuje a kdo si je může zakoupit?

  • U vybraných produktů si prakticky můžete prodloužit zákonnou záruční lhůtu o dalších 12, 24 nebo 36 měsíců.
  • Prodloužená záruka vzniká po převzetí zboží.
  • Začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby.
  • Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce.
  • Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.

V jakých případech se mohu na tuto finanční službu spolehnout?

  • Vyřeší Vaše obavy ze servisních nákladů po uplynutí záruční doby.
  • Umožní Vám spokojeně užívat přístroj po dobu až pěti let.
  • Dá Vám jistotu, že nový přístroj bude fungovat min. 60 měsíců bez dalších výdajů (vztahuje se na záruční vady).
  • Úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčast

Co dělat, když přístroj nefunguje?

V případě, že se v průběhu platnosti produktu Prodloužená záruka objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na zákaznickou linku Mondial Assistance 283 002 868.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o přístroji a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.

Budu muset něco platit?

Jediný náklad, který uhradíte, je poštovné za zaslání přístroje do servisu. Opravy hradí pojišťovna přímo servisu.      

Kdy obdržím smlouvu?

Smlouvu obdržím do 3 dnů od převzetí zboží na emailovou adresu, kterou jsem uvedl v objednávce.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Pojištění zboží (Záruka PLUS)

Co záruka PLUS obsahuje a kdo si ji může zakoupit?

  • Záruka PLUS obsahuje pojištění náhodného poškození a odcizení.
  • Zakoupením Záruky PLUS na 12 nebo 24 měsíců si doplníte zákonnou záruku, kterou Vám k zakoupenému výrobku automaticky poskytuje výrobce.
  • Pomáhá předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nového přístroje. Platnost začíná dnem sjednání Záruky PLUS.
  • Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.

V jakých případech se mohu na tuto finanční službu spolehnout?

Po dobu 12 nebo 24 měsíců - v případě poškození přístroje, mimo jiné:

  • následkem nárazu či pádu, například při pádu fotoaparátu ze stolu
  • vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití notebooku kávou
  • způsobené úderem blesku či přepětím v síti

Po dobu 12 měsíců - v případě odcizení výrobku v důsledku loupeže nebo vloupání.

Co dělat v případě, že se přístroj rozbije?

V případě, že se v průběhu platnosti produktu Záruka PLUS objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na zákaznickou linku Mondial Assistance 283 002 868.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o přístroji a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.

Budu muset něco platit?

Pojišťovna hradí práci opraváře, náhradní díly a dopravu zpět k Vám domů.  Vy zaplatíte pouze poštovné za odeslání přístroje do servisu a poté nízkou spoluúčast. Pokud se přístroj rozbije během prvního roku, hradíte spoluúčast pouhých 15%, pokud se nehoda stala ve druhém roce (a platnost produktu Záruka PLUS byla zakoupena na dva roky), hradíte spoluúčast 25%.

Kdy obdržím smlouvu?

Smlouvu obdržím do 3 dnů od převzetí zboží na emailovou adresu, kterou jsem uvedl v objednávce.

Důležité dokumenty ke stažení

Všeobecné pojistné podmínky - Prodloužená záruka
Všeobecné pojistné podmínky - Prodloužená záruka (podnik)
Všeobecné pojistné podmínky - Záruka PLUS
Všeobecné pojistné podmínky - Záruka PLUS (podnik)