NOVINKA: Doprava na 44 odběrných míst ZDARMA. Více zde…

x

Formulář pro reklamační řízení NÁBYTKU

Zakoupili jste nábytek a objevili jste na něm nedostatky či závadu a rozhodli jste se jej reklamovat? Uplatnění reklamace znamená pro naše zákazníky jistotu spolehlivého vyřízení. Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu pro každého našeho zákazníka a snažíme se průběh reklamace usnadnit tak, aby vše proběhlo rychle a k oboustranné spokojenosti. Prostřednictvím našeho reklamačního formuláře můžete jednoduše poslat informace o reklamovaném zboží na naše Zákaznické centrum. Po odeslání Vás budeme co nejdříve emailem nebo telefonicky informovat o zahájení reklamačního řízení a o jeho dalším průběhu.

V případě, že se s Vámi do 3 pracovních dní od odeslání tohoto reklamačního formuláře náš pracovník nespojí, kontaktujte nás, prosím.

Po odeslání formuláře Vám dorazí na uvedený e-mail automatické potvrzení, že byla Vaše reklamace korektně uložena. V případě, že Vám potvrzení nedorazí, kontaktujte naše zákaznické centrum.


Naše tip pro usnadnění zadání reklamace:

  • Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme vložit i fotografie reklamovaného zboží


Děkujeme za důvěru, reklamaci rychle a kvalitně zpracujeme, s návrhem řešení Vás budeme kontaktovat nejpozději do 3 prac. dnů. V případě dalších dotazů jsme k dispozici na: reklamace@jena-nabytek.cz, tel: 566595021, v čase: 8:00 - 17:00.

položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné

Zákazník

Nápověda

Reklamované zboží

Nápověda

Způsob dopravy* - nakoupeno na prodejně


- nakoupeno na e-shopu



Nápověda

Nápověda

Přílohy

Je možné vložit formáty JPG, GIF, PNG, DOC, XLS, PDF o maximální celkové velikosti 10MB

Nákupní košík

0 ks / 0 

Uvítáme vaše připomínky k obsahu stránky