Revoluce v nákupu nábytku on-line




E-shopy jsou pro moderní nakupování stále důležitějším obchodním kanálem, jehož význam ještě znásobila covidová pandemie. Řada z nás si už dávno zvykla kupovat hudbu, knihy, oděvy a potraviny on-line, umíme si objednat i elektrospotřebiče nebo třeba dovolenou. K nákupu nábytku ale většina z nás dosud volila raději návštěvu kamenné prodejny. V JENĚ však nyní přicházíme s novinkou, která činí nákup nábytku on-line dokonce komfortnější než na prodejně.

Seznamte se s vaším osobním odborným prodejcem

Nábytek pořizujeme většinou na delší dobu. Chceme aby dlouho vydržel, aby byl z kvalitních materiálů, aby se nám líbil, aby vyhovoval ergonomicky a aby dobře souzněl s vybavením celého pokoje. Proto jeho výběru přiřazujeme velkou důležitost a proto většinou vybíráme nábytek v kamenných prodejnách, kde si jej můžeme náležitě vyzkoušet.

Abychom on-line výběr nábytku přiblížili co nejvíce představám a požadavkům našich zákazníků, posíláme jim na vyžádání například vzorky látek zdarma a umožňujeme jim vyzkoušet sedačku po dobu 30 dnů doma bez jakéhokoliv omezení. Nyní jsme však šli ještě dál a zavedli jsme službu on-line odborného prodejce, který se vám při výběru a nákupu jakéhokoliv nábytku bude 100% věnovat.

Jak to celé funguje?

  • Vstupní branou je okénko chatu, které najdete v pravém dolním rohu e-shopu jena-nabytek.cz. Do něj stačí stručně napsat své přání a odeslat.
  • Vaše zpráva se ihned dostane k našim kolegům ze zákaznické podpory, kteří vyberou toho pro vás nejlepšího odborného prodejce, nejčastěji z prodejny blízké vašemu bydlišti.
  • Osobní asistent vás zpětně kontaktuje a od té doby je jen váš. Pomůže s výběrem, zodpoví všechny dotazy a nabídne nejvhodnější řešení tak, abyste byli spokojeni.

Nekomunikujete tedy s robotem nebo s běžnou zákaznickou podporou. Získáte doslova osobního prodejce, který se seznámí s vašimi požadavky a bude se věnovat pouze vám.

Co on-line odborný prodejce umí?

On-line odborný prodejce je tím, kdo se vám po celou dobu vašeho výběru věnuje, budete-li si to přát. Ke komunikaci s vámi umí využít telefon, e-mail, ale hlavně videohovor. Zejména prostřednictvím WhatsAppu, Messengeru či jiného on-line komunikátoru může být váš společný kontakt ještě lepší než při výběru v prodejně: vy sami totiž můžete poslat třeba fotky a rozměry svého obývacího pokoje, kam chcete umístit novou sedačku, nebo třeba pomocí videopřenosu ukázat přípojku k vodovodu v místě, kde bude stát vaše nová kuchyň a to z pohodlí vašeho domova.

Komunikace je obousměrná a okamžitá – během chvíle ví osobní asistent co přesně potřebujete a může vám dokonale pomoci: předvede vám nabídku postelí, na přání vám sdělí, která matrace je tvrdší a která měkčí, a detailně předvede například mechanismus otevírání kuchyňských skříněk.

Pohodlí domova i komfort výběru v prodejně

JENA odborný prodejce spojuje výhody nákupu on-line s možnostmi výběru na prodejně. Z pohodlí vlastního domova tak získáte veškerý komfort, který vám může poskytnout pouze odborný personál prodejny. Můžete mu svěřit své požadavky a on s vámi projde kompletní nabídku a poradí to nejlepší řešení.

Výběrem to ale samozřejmě nekončí. On-line odborný poradce vám nabídne nejvhodnější dopravu, umí konkrétně pro váš případ navrhnout profesionální montáž a demontáž původního nábytku s jeho ekologickou likvidací. Pokud si to budete přát, můžete společně připravit splátkový plán a vyhnout se tak jednorázovému vysokému vydání.

On-line odborný prodejce boří poslední bariéry nákupu nábytku na internetu. Kombinuje výhody širokého výběru na e-shopu a přístupu odborného personálu kamenné prodejny. A má dokonce své vlastní jméno.

Líbí se vám tento článek?

Podobné články

Nákupní košík

0 ks / 0